Πολιτική επιστροφών
Τα προϊόντα που προμηθεύει το ηλεκτρονικό κατάστημα berzera.gr μπορούν να επιστραφούν και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους για τις περιπτώσεις (1,2) στις οποίες:
1. με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της berzera.gr . πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή
2. προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (για να διαπιστωθεί η κακή και ελαττωματική ποιότητα και να γίνει η αντικατάσταση των προϊόντων, ο πελάτης υποχρεούται να μας αποστείλει φωτογραφίες σε ψηφιακή μορφή στο εκάστοτε κατάστημα απο όπου πραγματοποιήθηκε η αγορά)
Σημείωση: Στην κατηγόρια "Εποχιακά", τα προϊόντα ΔΕΝ επιστρέφονται.
Επίσης, δεν δεχόμαστε επιστροφές σε προϊόντα που έχουν τροποποιηθεί/ πλυθεί/ χρησιμοποιηθεί και δεν επιστρέφονται στην πρότυπη συσκευασία τους μαζί με όλα τα έγγραφα αγοράς. Έξοδα μεταφοράς, συναρμολόγησης και άλλων πρόσθετων υπηρεσιών δεν επιστρέφονται.
Η berzera.gr. δεν ευθύνεται έναντι των χρηστών για ζημιές που τυχόν προκύψουν από την εκτέλεση ή μη της παραγγελίας τους από τη στιγμή που τα προϊόντα της παραγγελίας δόθηκαν στον μεταφορέα προς παράδοση στο χρήστη. Εάν υπάρξει τέτοιο θέμα επικοινωνήστε μαζί μας για σας υποδείξουμε τα στοιχειά επικοινωνίας της μεταφορικής. Κατά την παραλαβή των προϊόντων ο πελάτης έχει την υποχρέωση να κάνει έλεγχο του προϊόντος.
Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων, που έχουν παραληφθεί από μεταφορική ή courier, του πελάτη, θα πρέπει να γυρίσουν και πάλι στην έδρα μας με τον ίδιο τρόπο, ακόμη και σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος (η μεταφορά επιβαρύνει το πελάτη).
Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις (1,2) το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις άνω περιπτώσεις (1,2) θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις (1,2) τα προς
αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη αχρησιμοποίητα (as new) και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ).
Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί επικοινωνία μέσω e-mail στο εκάστοτε κατάστημα από όπου πραγματοποιήθηκε η αγορά.
Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:
- επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα
- το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί
- το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)
Συγκεκριμένα:
- Εφόσον το προϊόν εμφανίζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, το αντικαθιστούμε αμέσως δωρεάν. Εξαιρούνται στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του. Επίσης αν ο πελάτης επιστρέψει τα προϊόντα με μη συνεργαζόμενη μεταφορική/courier της εταιρείας τότε τα έξοδα τον επιβαρύνουν σε κάθε περίπτωση (ακόμα και αν είναι ελαττωματικό το προϊόν).
- Στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος είδος, σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς, παλιού και νέου προϊόντος
Σε περίπτωση που τα προϊόντα δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών τότε το berzera.gr. δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.
Προϊόν το οποίο έχει πωληθεί με επιπλέον δώρο θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο
Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που το houseart.gr. κατά την απόλυτη κρίση του, θεωρήσει ότι ο καταναλωτής καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα και αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις.
Σε περίπτωση που ο πελάτης αρνηθεί να παραλάβει το/τα δέμα/ματα, τότε η εταιρία berzera.gr έχει το δικαίωμα να επιστρέψει μόνο την αξία του προϊόντος. Tα κόστη μεταφοράς σε κάθε περίπτωση τα επιβαρύνεται ο πελάτης. Προϋπόθεση, να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με το κατάστημα.
Στα προϊόντα προς επιστροφή άνω περιπτώσεις που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε αμέσως εγγράφως με mail ή τηλεφωνικά στο εκάστοτε κατάστημα απο όπου πραγματοποιήθηκε η αγορά, με θέμα «Αίτηση Επιστροφής Παραγγελίας» αναφέροντας ημερομηνία/αριθμό παραστατικού/όνομα/επίθετο αγοράς εντός της ως άνω προθεσμίας. Υπό την προϋπόθεση ότι θα λάβετε έγγραφη έγκριση επιστροφής από την berzera.gr, η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι η αντίστοιχη διεύθυνση του εκάστοτε καταστήματος από όπου πραγματοποιήθηκε η αγορά ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ «ΑΙΤΗΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ»
ΔΕΝ πραγματοποιείται αντικατάσταση στην περίπτωση φθοράς κατά την μεταφορά με την εκάστοτε μεταφορική - courier (δική της ευθύνη) γι αυτό προτείνουμε να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, κλπ). Στην περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα πρέπει να κάνετε άρνηση της παραγγελίας σας και να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα αμέσως μέσω της φόρμας επικοινωνίας που θα βρείτε στην ιστοσελίδα μας είτε με email είτε τηλεφωνικά στο εκάστοτε κατάστημα απο όπου πραγματοποιήθηκε η αγορά ώστε να δηλωθεί η κατατροφή του .